Jag är så stolt att den sitter där

Kollade nyss igenom min blogg som jag har på nattstad, och hittade det här inlägget som jag skrev 11 April. Måste säga att jag är rätt förvånad över att det gick så snabbt, att jag fick tillåtelse att skaffa mig den här tatueringen som jag velat ha ett tag. Så nu sitter den där!
 
 
 
Jag tycker det är as snyggt med ombre hår, men jag har aldrig vågat göra det själv. Tror det kan bero på att jag inte tycker att min hårlängd passar för det. Och tror det kan vara anledningen. 

 

Jag har haft tanställning, och jag tror inte så många visste det. Jag fick min tandställning någon gång i mars 2011 (nånstans där och jag hade både uppe och nere.) Jag hade rätt sne tänder innan, men hade bara min tandställning i 9 månader,  så tog bort den tredje januari 2012.

 

Fransk manikyr, visst är det fint. Jag har alltid velat göra naglar, speciellt fransk manikyr tror jag. Men det har aldrig blivit av. Jag bokade en tid för ett litet tag sen, men var tvungen o avboka pga anledningar.  

 

Jag vill göra en eller flera tatueringar som betyder mycket för mig. Min farmor och farfar är döda, och dom har betytt så sjukt mycket för mig tiden då dom fanns här. Min morfar har svår cancer, och kan försvinna när som helst. Och jag vill tatuera in svalor på skulderbladen för dom, så fort som möjligt och så fort jag får tillåtelse för det.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här sötnos!r:

Namn:
Kom ihÂg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: